tisdag 6 oktober 2009

Packpanik!?


Okej, en ren överdrift var det faktiskt. Panik var väl att ta i, men packa måste jag göra snart. I alla fall om en och en halv vecka. Kläder och skit bryr jag mig inte så mycket vad jag har med mig. Men det svåraste av allt, jacka! Jag fryser nämligen väldigt lätt, så vill ha en varm. Det är ju kallt i det där landet på andra sidan Atlanten. Men känns ju lite overkill att ha värsta varma vinterjackan om alla andra trippar runt i halvtunna höstjackor. Därför får ni ett urval, med allt från halvtunna höstjackor, till supervarma vinterjackor.

Från vänster övre raden;
Skidjacka, Päls, Dubbelknäppt manchester (?) skepparkavaj liknande, Svart dubbelknäppt skepparkavaj liknande.
och så nedre raden;
supervarm mörkblå Sveajacka, ljus trenchcoat (kanske lite för kall?), skinnpajen, eller skall jag sno med mig Maries supervarma Gås, när jag ändå åker till Kanada landet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar